Prima cursa legala de masini pe timp de noapte a avut loc, sambata, de la ora 24,11, la Cluj-Napoca. Locatia, inedita ca si evenimentul in sine - pista Aeroportului International Cluj-Napoca. Prima cursa legala de masini pe timp de noapte a avut loc, sambata, de la ora 24,11, la Cluj-Napoca. Locatia, inedita ca si evenimentul in sine - pista Aeroportului International Cluj-Napoca. Actiunea, practic o intrecere de amatori pe Transilvania, s-a bucurat de un succes enorm, zeci de mii de persoane venite din tot Ardealul ingramadindu-se sa vada masinile bengoase ale "ilegalistilor". Ani de-a randul, acestia s-au intrecut in comunele judetului Cluj, cu motoarele turate la maximum, ca sa scape de copoii pusi de Politia Rutiera pe urmele lor. Inca de la ora 21,00, primii curiosi si-au lasat consoartele acasa si au pornit, spre aeroport, sa vada spectacolul motoarelor. Pretul biletelor, 70.000 de lei, nu a o fost o piedica. Spre miezul noptii, barajele de jandarmi faceau greu fata afluxului de public, iar organizatorii au decis sa lase intrarea libera. In parcarea unde se faceau inscrierile (300.000 de lei pentru concurentii din Cluj, 200.000 pentru doamne), masini, una mai tare ca cealalta: Mercedes-uri, BMW-uri, Audi-uri "ultimul racnet", cu tipe "tari" rezemate pe portiere sau urcate pe capote. Puteai vedea si masini mai naspa, gen Daciile autohtone sau Lada sovietice. "Asteptam de ani buni legalizarea actiunii. Sper sa putem concura, sa bagam o "linie" ca e tare misto, chiar de ar fi sa stam toata noaptea", ne-a spus salajeanul Flaviu Varga, in timp ce isi mangaia nevoie mare Mercedes-ul ES. La 24,11 fix, s-a dat startul. Primii concurenti, vedetele locale de raliuri, pilotii Bogdan Marisca, pe un scanteietor Audi A4 argintiu, cu tractiune fata si Dan Ungur, la volanul unui Audi A3, nou-nout. "La cursele astea trebuie sa ai masina tare, forma buna la schimbarea vitezei si