Cel mai proaspat membru al familiei Passat si-a facut debutul pe piata romaneasca. Desi nu au vazut noul Volkswagen Passat, mai mult de 100 de automobilisti nu au ezitat sa-l cumpere cu plata anticipat. Pentru a dovedi calitatile noului model Volkswagen Passat, Porsche Romania, a organizat un drive test pina la Tirgu-Mures.
Pe parcursul celor 350 de kilometri, masina s-a comportat impecabil. Clientii care au cumparat-o pe nevazute nu au motive de ingrijorare pentru ca noul Passat este stabil, nervos si confortabil. Noul Passat beneficiaza de un design nou.
Grila fata este cromata, aducind aminte de bratele unei rachete, iar farurile sint pozitionate in asa fel de parca masina zimbeste rinjit, vrind sa iti faca in necaz ca nu o ai. Caroseria noului model nu cintareste mai mult decit a vechilor versiuni, insa rigiditatea statica la torsiune este mai mare cu 57% decit cea mai buna valoare a modelelor anterioare si a modelelor aceleiasi clase.
Interiorul proaspatului Passat este specific familiei, simplu, bine finisat, oferind soferului o vizibilitate remarcabila asupra drumului. In plus, volumul portbagajului a crescut substantial pina la 565 de litri, mai mare cu aproape 100 de litri fata de versiunea anterioara.
Trei pe benzina, trei pe motorina
Noul Passat are nu mai putin de sase motorizari. Trei sint pe benzina, cel mai puternic motor fiind cel de 2,0 litri Turbo FSI, care dezvolta 200 de cai-putere. Modelul mai beneficiaza de trei motorizari diesel, varianta de top fiind motorul TDI care are puterea a 170 de cai-putere.
In luna septembrie, gama de motorizari va fi imbogatita cu un motor de 3,2 litri, care dezvolta nu mai putin de 250 de cai-putere. Transmisia este realizata cu cutii de viteze manuale in cinci trepte sau automate. Pe viitor, transmisia va fi facuta si cu cutii DSG (Direct Shift