Barbatii cheltuiesc mai multi bani pe jocuri video decat pe muzica, se arata intr-un studiu realizat de Nielsen Entertainment, publicat joi.
In plus, jocurile video incep sa atraga utilizatori si din categoriile de varsta mai inaintata, aproape un sfert din totalul gamerilor fiind de peste 40 de ani, se mai arata in studiu.
In cazul barbatilor, jocurile sunt depasite doar de DVD-uri ca si categorie de cheltuieli, fiind clasate inaintea CD-urilor, fisierelor MP3 sau altor forma de muzica. Studiul Nielsen a mai relevat ca barbatii de culoare si hispanicii cheltuiesc mai mult pe jocuri in fiecare luna decat cei albi.
Conform studiului, 40% din gospodariile americane au un sistem pentru jocuri, fie ca e vorba de un PC dedicat, o consola sau un dispozitiv portabil. 23% dintre gameri au declarat ca detin toate cele trei tipuri de sisteme pentru gaming.
Dintre cei care detin cel putin una din cele trei console de jocuri principale de pe piata – Sony PlayStation, Microsoft Xbox sau Nintendo GameCube – 8% au declarat ca le detin pe toate trei.
Barbatii cheltuiesc mai multi bani pe jocuri video decat pe muzica, se arata intr-un studiu realizat de Nielsen Entertainment, publicat joi.
In plus, jocurile video incep sa atraga utilizatori si din categoriile de varsta mai inaintata, aproape un sfert din totalul gamerilor fiind de peste 40 de ani, se mai arata in studiu.
In cazul barbatilor, jocurile sunt depasite doar de DVD-uri ca si categorie de cheltuieli, fiind clasate inaintea CD-urilor, fisierelor MP3 sau altor forma de muzica. Studiul Nielsen a mai relevat ca barbatii de culoare si hispanicii cheltuiesc mai mult pe jocuri in fiecare luna decat cei albi.
Conform studiului, 40% din gospodariile americane au un sistem pentru jocuri, fie ca e vorba de un PC dedicat, o consola sau un dispozitiv