Pentru Michael Schmidt, director general al Automobile Bavaria, unic importator BMW in Romania, nu exista diferente intre BMW, Audi si Mercedes.
de CATALIN FAINISI INCREDERE. Michael Schmidt este sigur ca va reusi sa faca din BMW cea mai puternica marca premium pe soselele din Romania REZULTATE. BMW este importat in Romania de Automobile Bavaria, companie condusa de Michael Schmidt. Acesta a obtinut un rezultat de referinta anul trecut, cand a reusit sa vanda aproape 1.000 de unitati ale celebrei marci bavareze, apropiindu-se la mai putin de 100 de bucati de marele rival Mercedes-Benz. "Eu consider ca noi am fost pe primul loc si sper ca in 2005 sa demonstram ca suntem cei mai buni la clasa premium in Romania. Garantez acest lucru", spune directorul general, care considera ca atuurile lui BMW sunt sportivitatea si agresivitatea designului.
AFECT. "BMW este emotie pura. Avem clienti care de zece ani nu si-au cumparat altceva decat BMW. Si eu m-am indragostit de aceasta masina si prima pe care mi-am cumparat-o a fost un 525, pe care l-am achizitionat cu 4.800 de marci in 1982. E foarte important sa simti aceasta "febra" a clientilor. Asta se datoreaza brandului puternic", adauga Schmidt, care precizeaza ca singurul dezavantaj al masinilor pe care le vinde este acela ca durata de asteptare este prea mare, in special pentru X5. Celebrul SUV este masina de care acesta este cel mai mandru. "O data cu aparitia sa, oamenii au scapat de grija faptului ca BMW are doar tractiune pe spate. Astfel, acestia au putut descoperi la masina visurilor lor tractiunea integrala. Si asta s-a vazut in vanzari, care se prezinta si acum la cel mai inalt nivel."
ASEMANATOARE. Referitor la ceea ce ii separa pe cei trei "granzi", BMW, Audi si Mercedes - Benz, importatorul crede ca acestea nu prezinta diferente majore din punct de vedere al revolutiilor de design si t