Ieri in jurul prinzului, la ora de virf, zona centrala a Craiovei a fost paralizata din cauza blocajului rutier, la care s-a adaugat ploaia abundenta, facind viata conducatorilor auto un calvar. Ca sa traversezi zona respectiva la volan, aveai nevoie, pe linga zeci de minute, de nervi de otel. In intregul haos n-au lipsit claxoanele si expresiile „soferesti“. „Asfalt tango“ sau „iubirea“ dintre soferi si drumari Inca de duminica dimineata, pe strada Amaradia s-a circulat extrem de greu din cauza unei gropi de aproape zece metri patrati, aparuta in carosabil, la aproximativ 150 de metri de intersectia cu strada George Enescu. In urma cu mai multi ani, acolo a fost realizat un bransament de apa pentru imobilul de la numarul sase. Echipa de la Regia de Apa care a efectuat lucrarea nu a anulat asa cum trebuie vechiul bransament. La un moment dat, acesta a cedat, iar apa a tisnit, imprastiind nisipul de sub carosabil. Dupa ce s-a format haul, carosabilul a cedat, scufundindu-se. Explicatia este simpla: atunci cind a fost „reparata“ strada, s-a lucrat de mintuiala, neiesindu-se din tiparele „traditiei“ constructorilor craioveni. Stratul de beton de sub asfalt are aproximativ zece centimetri, mult sub grosimea pe care ar fi trebuit s-o aiba, pentru a se evita astfel de situatii. Nu mai vorbim de faptul ca, odata, in manualele de specialitate se vorbea si de o saltea de pietris care avea chiar rolul de a drena apa din infrastructura arterelor rutiere, fara sa afecteze carosabilul. Ieri in jurul amiezii, strada Amaradia era complet blocata, iar o echipa de la Regia de Apa Craiova si una de la firma Domarcons SA „trebaluiau“ de zor ca sa „remaieze“ situatia. Un caz identic s-a petrecut acum doi-trei ani, undeva in spatele Pietei Centrale din Craiova. O conducta de apa s-a spart sub strada, iar asfaltul a luat-o imediat la „vale“, pentru ca acolo stratul de beton lipsea. Constr