Dupa Apple, si Orange a pus toate jetoanele pe Internet
Directorul general al Euroweb Romania, Laurentiu Stan, este un specialist in vanzari si spune ca fara vanzare nimic din afacere nu ar functiona corect.
"Vanzare nu inseamna insa numai sa iei banii la client", spune el. Este un proces care nu inceteaza niciodata si solutia pentru succes o constituie o relatie de durata cu clientii, un parteneriat, momentul in care oferi si consultanta, nu numai un produs sau un serviciu, a explicat seful Euroweb.
Desi a lucrat la companii mari, precum Apple sau Orange, Laurentiu Stan a ales lumea Internetului si spune ca nu ii pare rau. Din 1994 a ocupat fotoliul de director de vanzari la reprezentantul Apple pe piata locala, IRIS. In 1997 s-a mutat la Dialog, devenita ulterior Orange, unde a urcat treapta cu treapta pana a ajuns head of corporate departments, cu alte cuvinte responabil peste mai multe departamente, printre care relatii cu clientii, vanzari si serviciile conexe. Abia in 2002 a ajuns la Euroweb, companie prezenta pe piata romaneasca din 2000 si care cumparase doi dintre cei mai vechi provideri de servicii de acces Internet de pe piata locala.
"Mi s-a parut atractiva lumea Internetului, pentru ca sunt convins ca acesta este viitorul. Tot ce va conta pe viitor va fi traficul de date, iar restul serviciilor vor deveni secundare, unele chiar gratis", a explicat seful Euroweb. Tocmai de aceea a transformat compania si acum se orienteaza spre servicii de comunicatii integrate.
A pornit la drum cu o echipa tanara, acum media de varsta la Euroweb este de 30 de ani. Asta pentru ca tinerii sunt dinamici si inventivi, familiarizati cu tehnologia, si se potrivesc unui mediu de business cum este Internetul. A adus multi specialisti de la Orange Romania, Telemobil, Connex, RDS. Noua speciali