„Cotidianul" a ales „tinara generatie din politica" pentru a lansa o serie lunara de dezbateri pe teme politice. Miercuri seara, la Libraria Carturesti, 17 tineri politicieni au avut intr-adevar ceva de spus.
Raluca Turcan, Cristian Adomnitei, Dan Motreanu, Bogdan Olteanu si Adrian Cioroianu, de la PNL, Roberta Anastase, Monica Iacob Ritzi si Cosmin Popp de la PD, Titus Corlatean, de la PSD, Lia Olguta Vasilescu de la PRM (singurul deputat aflat la cel de-al doilea mandat), Ioana Popescu, Bogdan Ciuca si Eduard Hellvig de la PUR, Szilagy Zsolt, fost deputat UDMR si in prezent vicepresedinte UCM, Lavi
nia Sandru si Cozmin Gusa de la PIN, Radu Munteanu, fostul candidat la Primaria Capitalei din partea PPCD, au vorbit, timp de mai bine de trei ore, despre cit de importanti sau nu sint tinerii printre seniori, despre avantajele si dezavantajele virstei, despre cum pot fi performanti si cum pot sa isi duca la indeplinire proiectele.
Si mai ales despre cum pot sa o faca fara a fi obligati sa stea in umbra liderilor.
Reteta succesului
S-a vorbit despre adevarata implicare politica, ce trebuie sa depaseasca efectele mediatice imediate, dar si despre sistemul de marketing mediatic de care tinerii sint nevoiti sa se foloseasca pentru a capata notorietatea, un atribut indispensabil in arena politica.
Transformarea notorietatii in credibilitate depinde, in continuare, de fiecare in parte. Dar, s-a mai spus, si de cultura organizationala a fiecarui partid in parte.
Toate la un loc, ingrediente care la un moment dat ar putea contrazice concluziile unui studiu realizat de „Cotidianul", conform caruia multi dintre reprezentantii „noii generatii in politica" – cu care, in campania electorala de anul trecut, partidele palamentare au facut aproape o intrecere socialista - reprezinta doar „o grefa intr-un sistem