Heidi Romania, unul din principalii jucatori pe piata ciocolatei, va deschide in cateva luni prima ciocolaterie din Bucuresti, dintr-un lant pe care vrea sa-l dezvolte atat in Capitala cat si in provincie.
"Acest concept de magazin este foarte dezvoltat in Elvetia, unde Heidi are in jur de 42 astfel de locatii. Si in Romania, vom aduce preponderent produse din import, diverse specialitati de ciocolata, diferite de produsele noastre din magazine", a spus Massimo Palumbo, director de marketing al Heidi Romania.
El nu a dezvaluit numarul de magazine care urmeaza sa fie deschise anul acesta.
Heidi Romania este filiala locala a producatorului de origine elvetiana Heidi Chocolate Suisse si vinde pe piata romaneasca marca Heidi, pozitionata pe segmentul premium.
Heidi este primul producator de ciocolata de pe piata locala care anunta lansarea unei retele de magazine proprii. Producatorul Excelent mai detine doua magazine de ciocolata in Bucuresti, insa acestea sunt active ramase in portofoliul companiei de multi ani si se adreseaza segmentului economic.
In cazul Heidi, spatiile vor fi inchiriate. "Conceptul de ciocolaterie din Romania va fi similar cu al magazinelor din Elvetia, dar nu identic. Suprafata primului magazin va fi mai mare decat ne-am planificat", a mai spus Palumbo. El a adaugat ca Heidi va continua sa-si distribuie produsele prin canalele de retail obisnuite.
Miscarea Heidi vine dupa ce anul trecut compania si-a majorat vanzarile pe piata romaneasca cu 40%, pana la 6,5 milioane de euro, iar pentru acest an vizeaza o crestere cu circa 20%.
Compania are o fabrica de ciocolata in Bucuresti, cu 250 de angajati, si o fabrica de lapte la Timisoara, laptele produs fiind insa utilizat numai pentru productia proprie.
Deschiderea de puncte de vanzare proprii de catre