Nu se spune vadit, dar se poate intelege printre rinduri. Campania desfasurata in aceasta perioada de cotidianul „Libertatea" are pe linga o componenta de informare si una cu substrat: combate campania desfasurata de „Jurnalul National" prin care cititorii pot cistiga zilnic o masina Logan: „Gata cu premiile in tricouri, sepcute, ziare, cafetiere si masini care nu se dau niciodata.
Au inceput concursurile adevarate", anunta de ceva vreme, in minutele de publicitate de la principalele posturi de radio, o voce baritonala care povesteste mai apoi de premiile puse in joc in perioada desfasurarii campaniei „Superloteria Libertatea".
Dupa ce au trintit pe rind preturile la cele doua publicatii de sport „Gazeta Sporturilor" si „Pro Sport", grupurile de presa Intact si Ringier si-au mai gasit un motiv de disputa: campaniile cu premii promovate de „Jurnalului National" si „Libertatea".
Nu se spune vadit, dar se poate intelege printre rinduri. Campania desfasurata in aceasta perioada de cotidianul „Libertatea" are, pe linga o componenta de informare, si una cu substrat: combate campania desfasurata de „Jurnalul National" prin care cititorii pot cistiga zilnic o masina Logan: „Gata cu premiile in tricouri, sepcute, ziare, cafetiere si masini care nu se dau niciodata.
Au inceput concursurile adevarate", anunta de ceva vreme, in minutele de publicitate de la principalele posturi de radio, o voce baritonala care povesteste mai apoi de premiile puse in joc in perioada desfasurarii campaniei „Superloteria Libertatea". „Nu este o campanie impotriva «Jurnalului National».
Este o campanie pro «Libertatea», in contextul in care in piata sint vehiculate premii care submineaza increderea cititorilor. Noi nu am cheltuit bani pentru a scoate in evidenta ca «Jurnalul» nu isi respecta promisiunile, ci ca noi („Libertatea"-n.red.) chi