Cea mai mare cota de participare in cadrul programului o are producatorul Dacia, cu 8.091 de masini. Intr-o singura zi, luni, dealerii Dacia din intreaga tara au inregistrat deja 2.400 de cereri de inscriere.
Silviu Sepciu, de la biroul de presa al Dacia, situat pe Calea Floreasca, ne-a spus ca aceasta sucursala a epuizat inca de luni cota de 400 de masini care i-a fost repartizata. ?A fost aglomeratie toata ziua si in toata tara este o afluenta de public la toti concesionarii?, spune Silviu Sepciu.
Acesta a mai spus ca jumatate din cota de 4.455 care le revine s-a epuizat de luni, oamenii luind cu asalt dealerii Dacia inca de la primele ore ale diminetii, inainte de deschiderea birourilor.
La Dacia trebuie un acont de 20 milioane lei. Silviu Sepciu a explicat si pasii prin care oricine poate achizitiona o masina Dacia. ?In primul rind, masina cu care trebuie sa se prezinte la reprezentantul nostru trebuie sa aiba anul de fabricatie 1993 sau mai vechi decit acesta?, spune reprezentantul Dacia. Masina trebuie sa fie in stare de functionare si trebuie sa fie inmatriculata pe numele celui care merge la dealer; dupa care cetateanul prezinta un dosar cu toate actele necesare inscrierii.
Daca acesta este in regula, trebuie sa plateasca la orice banca un acont de 20 milioane lei si cu dovada platii se prezinta la dealerul auto unde si-a depus dosarul pentru a i se da nota de acceptare.
Producatorii dau reduceri peste cele de la stat. La Porsche Romania, inscrierile mai intirzie, deoarece nu s-a semnat inca contractul cu Ministerul Mediului si nu au toate datele de la importator. ?Clientii s-au aratat interesati inca de saptamina trecuta?, a spus Andrei Sirbu, specialist in vinzari la Porsche Romania.
Monica Jitariuc, directorul de marketing de la Automotive Trading Services (ATS), importator unic al automobilelor Citro?n, spune