Producatorul german de articole sportive Puma a anuntat o crestere de 13,5 la suta a profitului sau net, in primul trimestru al anului, informeaza Mediafax. Profitul net al firmei bavareze s-a ridicat la 91 de milioane de euro, sub estimarile anterioare de 94 de milioane de euro. Vanzarile companiei au crescut si ele cu 11,9 procente, ajungand la 497 de milioane de euro, desi asteptarile se ridicau la 490 de milioane de euro. Puma, care concureaza cu companiile Adidas-Salomon si Nike, a confirmat ca se asteapta pentru ansamblul lui 2005 la o crestere usoara a profiturilor si a vanzarilor.
Dupa sase ani de castiguri record, Puma se asteapta la o revenire pe scena producatorilor de articole sportive. Pentru aceasta va miza si pe ajutorul starurilor internationale, care sa se implice in campaniile de publicitate. Producatorul german de articole sportive Puma a anuntat o crestere de 13,5 la suta a profitului sau net, in primul trimestru al anului, informeaza Mediafax. Profitul net al firmei bavareze s-a ridicat la 91 de milioane de euro, sub estimarile anterioare de 94 de milioane de euro. Vanzarile companiei au crescut si ele cu 11,9 procente, ajungand la 497 de milioane de euro, desi asteptarile se ridicau la 490 de milioane de euro. Puma, care concureaza cu companiile Adidas-Salomon si Nike, a confirmat ca se asteapta pentru ansamblul lui 2005 la o crestere usoara a profiturilor si a vanzarilor.
Dupa sase ani de castiguri record, Puma se asteapta la o revenire pe scena producatorilor de articole sportive. Pentru aceasta va miza si pe ajutorul starurilor internationale, care sa se implice in campaniile de publicitate.