Desi au cumparat 17 tramvaie cu aproape 200 de milioane de lei, sefii RAT au introdus in contabilitate sume de citeva ori mai mari Scandalul legat de afacerile cu fier vechi ale fostei conduceri a Regiei Autonome de Transport (RAT) Craiova a intrat in ultima vreme intr-un con de umbra. In urma acuzelor aduse de viceprimarul Craiovei, Sorin Iordache, fostului director al RAT, Iulian Ocroteala, municipalitatea a pus auditul pe urma sutelor de tone de fier vechi provenite din casarea autobuzelor si tramvaielor aflate in ograda regiei. Intre timp, in locul lui Ocroteala, primaria l-a instalat in functia de director pe fostul subprefect de Dolj, Virgil Boboc, care si-a pus miinile in cap cind a descoperit haosul din activitatea RAT. In ultimii ani, regia aflata in subordinea primariei a casat mai multe autobuze si tramvaie de la care a recuperat o parte din componente, restul fiind vindut ca fier vechi catre mai multe societati comerciale specializate. Asupra acestor afaceri planeaza suspiciunea ca ar fi fost facute in detrimentul RAT, banuiala fiind lansata chiar de unul dintre edilii Craiovei, Sorin Iordache. Dupa declaratiile belicoase de acum o luna, primaria nu a dus ancheta mai departe, multumindu-se doar sa schimbe conducerea RATC, sperind ca in felul acesta problemele vor disparea. Casarea autobuzelor si tramvaielor din parcul auto al unei regii de transport este, in conditii normale, un lucru firesc. Numai ca, atunci cind pe avizele de expeditie sint trecute cifre neconforme cu realitatea, situatia se schimba. Cel putin asa sustinea Sorin Iordache, care, la vremea respectiva, acuza faptul ca in documente greutatea unui autobuz era, de exemplu, de 500 de kilograme, pe cind in realitate acesta cintarea citeva tone. Directorul economic al RAT, Marian Teodorescu, aflat in functie si pe vremea lui Ocroteala, spune insa ca pe avizele de expeditie care insoteau fierul v