Grupul turc Fiba, care detine reteaua de supermarketuri Gima, si-a vandut catre Carrefour pachetul de actiuni pe care il detine in cadrul retailerului cu 81 de magazine. Ce se va intampla insa pe piata romaneasca, unde Gima detine patru magazine, care nu au fost incluse in aceasta tranzactie ?
"Activitatea din Romania va continua ca si pana acum, magazinele Gima de pe piata locala nefiind incluse in aceasta tranzactie", au declarat pentru ZF reprezentantii Gima.
Gima opereaza in prezent patru magazine in Bucuresti si Iasi. Cu exceptia magazinului deschis la jumatatea anului trecut in zona Bucur Obor, toate celelalte magazine sunt amplasate in cadrul unor centre comerciale, precum Iulius Mall, din Iasi sau cele din Bucuresti, Mall si Plaza Romania.
De altfel, cele doua complexuri comerciale de tip mall din Capitala sunt dezvoltate de Anchor Grup SA, o companie specializata in dezvoltarea de centre comerciale detinuta de grupul turcesc Fiba, cel care este si principalul actionar al lantului Gima.
Practic, tranzactia dintre Carrefour si Fiba a vizat chiar participatia de aproximativ 60% pe care grupul turc o detine in cadrul celei de-a treia retele de supermarketuri ca marime din tara. In plus Fiba a vandut si participatia de 56% pe care o avea in Endi, cel de-al patrulea jucator de pe piata turca din segmentul discounterelor, cu 45 de magazine.
ionut.bonoiu@zf.ro Grupul turc Fiba, care detine reteaua de supermarketuri Gima, si-a vandut catre Carrefour pachetul de actiuni pe care il detine in cadrul retailerului cu 81 de magazine. Ce se va intampla insa pe piata romaneasca, unde Gima detine patru magazine, care nu au fost incluse in aceasta tranzactie ?
"Activitatea din Romania va continua ca si pana acum, magazinele Gima de pe piata locala nefiind incluse in aceasta tranzactie", au declarat pentru