Piata revistelor auto s-a imbogatit cu un nou produs premium. TopGear este varianta romaneasca a reputatei reviste britanice.
de CATALIN FAINISI, SEBASTIAN S. EDUARD NR. 1. Echipa TopGear a pornit la drum promitand o revista impartiala Lansarea celebrei reviste auto britanice TopGear pe piata romaneasca reprezinta o noua provocare pentru presa de profil.
Cu un suflu nou, un stil aparte de a prezenta cele mai noi aparitii in domeniu si, bineinteles, fara mila acolo unde este cazul, noua publicatie spera sa sparga barierele in Romania. "Nu exista lucru perfect, nu exista masina perfecta. Orice autovehicul are parti bune si parti rele. Partile bune sunt sprijinite de bugete de publicitate mari. Acest lucru se va termina, cel putin din punctul nostru de vedere", sustine Cristi Iovitu, editor-sef al revistei, care garanteaza ca TopGear va prezenta in mod corect toate masinile testate.
AVANTAJE. Din punct de vedere vizual, revista este de calitate superioara, fiind considerata "premium". Atat din punct de vedere al graficii, cat si al tiparului si stilului de redactare. Cunoscuta pentru aciditatea sa in Marea Britanie, TopGear a fost tiparita in 20.000 de exemplare in versiunea romaneasca. "Este o revista pentru pasionati, nu pentru obsedati. Stim cu totii ca prea multe detalii tehnice strica. Masina nu este o simpla fisa tehnica, ci un stil de viata, un semnal pentru fiecare dintre noi. Asta vrem sa aratam, cu stil, corectitudine si umor", a subliniat Iovitu, care considera ca piata romaneasca este pregatita pentru aceasta provocare si ca oamenii vor sa mai citeasca si literatura.
SUCCES. Din punct de vedere al succesului pe piata romaneasca, TopGear isi propune primul loc. Cristi Iovitu considera ca, incepand cu 2007, perspectivele pentru revistele auto de la noi vor fi reduse. "La noi s-a pornit acum 10 ani cu reviste facute din pasiu