Delegatia Comisiei Europene a dorit sa rectifice afirmatiile aparute in articolului publicat in Ziarul Financiar din 28 aprilie, conform caruia "Pana in 2010 nu vor fi autostrazi din banii UE", mentionand ca in realitate, Comisia Europeana continua sa sustina financiar constructia de autostrazi din Romania.
Aceasta declaratie este probata de cele trei proiecte in derulare in acest moment, care sunt finantate prin programul ISPA.
Primul proiect, aprobat in anul 2000, este Autostrada Bucuresti - Cernavoda; constructia sectiunii 4 (Drajna - Fetesti) si reabilitarea sectiunii 5 (Fetesti - Cernavoda) avand o valoare de 95,6 milioane euro.
Cel de-al doilea proiect a fost aprobat in anul 2001 si este Autostrada de ocolire a municipiului Sibiu, in valoare de 90,5 milioane euro. Ultimul proiect este Autostrada de ocolire a municipiilor Deva si Orastie, care a primit aprobarea in 2004 si are o valoare de 151,6 milioane euro.
Finantarile acestor proiecte sunt in curs de derulare si se vor prelungi pana dupa anul 2010.
Finalizarea lucrarilor pentru o autostrada completa de-a lungul coridorului IV nu va avea loc insa inainte de 2010.
Delegatia Comisiei Europene a dorit sa rectifice afirmatiile aparute in articolului publicat in Ziarul Financiar din 28 aprilie, conform caruia "Pana in 2010 nu vor fi autostrazi din banii UE", mentionand ca in realitate, Comisia Europeana continua sa sustina financiar constructia de autostrazi din Romania.
Aceasta declaratie este probata de cele trei proiecte in derulare in acest moment, care sunt finantate prin programul ISPA.
Primul proiect, aprobat in anul 2000, este Autostrada Bucuresti - Cernavoda; constructia sectiunii 4 (Drajna - Fetesti) si reabilitarea sectiunii 5 (Fetesti - Cernavoda) avand o valoare de 95,6 milioane euro.
Cel de-al doilea proiect a fost aprobat in anul 2001 si es