In conditiile in care acel teren apartine Primariei Bistrita, managerul Rombat SA, Ioan Repede, va avea de dat cateva explicatii delicate actionarilor despre rationamentul cheltuirii banilor pentru a demola aiurea o constructie, amenzile aferente si transportul molozului.
In acelasi timp, show-room-ul pentru care s-au facut atatea faradelegi, va fi deschis in locul unui magazin cu haine la mana a doua.
Asa a inceput totul...
La 2 martie 2005, reporterii GAZETEI de Bistrita constata cu surprindere inceperea lucrarilor de demolare a cladirii centrului de distributie a bateriilor Rombat, situat pe strada Libertatii, la numarul 50.
Actiunea a pus intr-o situatie extrem de delicata Serviciul de Urbanism din Primaria Bistrita, peste care administratorii nou nascutei firme "Rombat Automobile" SRL au trecut cu o nonsalanta greu de inchipuit, la fel ca si peste orice autorizatie de la Agentia de Protectia Mediului.
Grupul de oameni de afaceri reunit in jurul societatii comerciale "Rombat Automobile" SRL a considerat ca nu mai este necesar sa posede o autorizatie de demolare de la primarie avand in vedere faptul ca sfera lor de influenta este suficient de mare incat sa acopere si cabinetul primarului Vasile Moldovan.
In primul dintre materialele dedicate subiectului Rombat Automobile, redactorii GAZETEI de Bistrita descriau legatura intre administratori si clubul de fotbal Gloria Bistrita, avand in vedere faptul ca societatea Rombat SA, unul dintre cei mai mari producatori de baterii auto din tara, este, in acelasi timp, si unul dintre principalii sponsori ai
clubului de fotbal local. Din informatiile pe care le detinem, mamutul Rombat SA varsa anual in conturile clubului de fotbal Gloria Bistrita aproximat