Contractele de parteneriat public-privat incheiate de fostul Guvern pentru constructia autostrazii Bucuresti-Brasov vor fi inlocuite de un proiect care va avea alte surse de finantare decat bugetul de stat, cu sume asigurate de catre institutiile europene, a anuntat premierul Calin Popescu Tariceanu. "Solutia care se contureaza este de a renunta la aceasta formula de parteneriat si de a lucra cu Comisia Europeana, care este dispusa sa asigure finantare din Fondul de coeziune. Vrem sa avem costuri cat mai reduse pentru contribuabili, iar daca Uniunea Europeana este dispusa sa ne finanteze, pe mine nu ma intereseaza acest parteneriat public-privat, care este o sursa buna de venituri pentru anumiti contractori. Nu inteleg de ce trebuie sa platim noi cand putem avea sprijin de la UE. Vreau sa lucram corect, in folosul Romaniei", a spus Tariceanu.
Proiectul ar urma sa fie finantat cu fonduri acordate de catre Uniunea Europeana, pe de o parte, si de un grup de finantatori condus, cel mai probabil, de Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD).
Contractele de parteneriat public-privat incheiate de fostul Guvern pentru constructia autostrazii Bucuresti-Brasov vor fi inlocuite de un proiect care va avea alte surse de finantare decat bugetul de stat, cu sume asigurate de catre institutiile europene, a anuntat premierul Calin Popescu Tariceanu. "Solutia care se contureaza este de a renunta la aceasta formula de parteneriat si de a lucra cu Comisia Europeana, care este dispusa sa asigure finantare din Fondul de coeziune. Vrem sa avem costuri cat mai reduse pentru contribuabili, iar daca Uniunea Europeana este dispusa sa ne finanteze, pe mine nu ma intereseaza acest parteneriat public-privat, care este o sursa buna de venituri pentru anumiti contractori. Nu inteleg de ce trebuie sa platim noi cand putem avea sprijin de la UE. Vreau sa lucram corect, in