Oameni de afaceri, reprezentanţi ai autorităţiilor locale şi oameni de presă au luat cu asalt locaţia celui mai nou showroom din oraş. Ocazia a fost inaugurarea oficială a salonului auto de prezentare, consultanţă şi vânzare a automobilelor Hyundai. Evenimentul este unul important pentru piaţa auto mureşană, pentru că reprezintă intrarea în scenă a unei noi mărci de prestigiu, aflată în prezent în plină ascensiune, atât pe plan extern, cât şi intern: Hyundai.
Totul a început după Al Doilea Război Mondial, când în Koreea se înfiinţează, pentru început, un mic atelier auto-service, purtând numele Hyundai. Lucrurile se “complică” în 1967, când acest atelier reuşeşte să scoată de pe linia de asamblare prima lor creaţie, un automobil de concepţie proprie. Marca îşi cunoaşte perioada de consacrare la nivel mondial în timpul anilor ’80, când modelul Pony reuşeşte să se facă apreciat de clienţii din întreaga lume.
La ora actuală, Hyundai este în plină ascensiune, analiştii de pe piaţa auto estimând că, în viitorul apropiat, Hyundai va încurca socotelile multor coloşi auto oferind produse cu un raport calitate preţ foarte bun.
În România această marcă este reprezentată de compania bucureşteană Hyundai Auto Romania, iar vânzările din ultimii doi ani sunt demne de invidiat. Dacă în 2003 se vindeau în România 932 unităţi, în 2004 vânzările au crescut cu peste 100%, ajungându-se la un număr de 2008 maşini livrate clienţilor. Trendul ascendent a continuat şi în primele patru luni ale acestui an, când deja se înregistrează în jur de 1.000 de unităţi comandate şi predate partenerilor.
În judeţul Mureş, marca Hyundai este reprezentată de compania Auto Trade International, firmă care şi-a afirmat voinţa de a fi un partener activ de alegere a unor soluţii cât mai avantajoase pentru clienţi. În acest moment este oferită spre vânzare o gamă de 11 modele, ce a