Agentia care a dat, printre primele, tonul in piata de creatie locala, revine in forta. 21 de oameni de creatie, media, PR si client service, toti din Tempo, isi vor face specializarea la seminariile de la Cannes Lions. Evaluata la aproximativ 60 000 de euro, investitia lui Dragos Grigoriu in educatia echipei bate toate recordurile de pana acum. Era amatorilor in advertising incepe sa-si vada declinul cu ochii. de LUMINITA GURITA SALT. Era o vreme cand impresionai piata cu o masina trasnet.Vremurile se schimba si acum investitia masiva in educatie e cea care lasa industria cu gura cascata Jurnalul National: Ce inseamna Cannes Lions pentru Dragos Grigoriu? Dragos Grigoriu: Inseamna sfarsitul vacantei, reintoarcerea la radacini, inseamna "oaza din desert".
Dar pentru o industrie sanatoasa? Cannes e un reper nu doar pentru creatie, dar din ce in ce mai mult pentru media si alte forme de comunicare. E o institutie la care trebuie sa te raportezi pentru ca acolo se cern cei mai buni dintre cei buni. Am un mesaj foarte clar pentru scepticii "creativitate versus eficienta": ii anunt cu parere de rau ca studiile arata ca 80% din campaniile premiate vand foarte bine.
Tempo Advertising va avea o delegatie de 21 de oameni. Considerati acest festival o scoala de la care oamenii cu aspiratie din industrie nu au voie sa chiuleasca? Cannes este o Mecca a publicitatii, iar noi suntem credinciosi, deci trebuie sa mergem. E un loc unde trebuie sa te duci pentru ca publicitatea e o meserie care se invata cu curaj, din experienta altora si a ta proprie. E extrem de important si util sa faci un efort si sa-i expui la o atare experienta pe cei care sunt talentati si-si doresc sa faca din publicitate o profesie si un mod de viata.
Aceasta investitie in educatie e parte dintr-un program de training pe termen lung sau e o piesa punctuala ? E parte din cee