Cum reclama din toalete este deja de notorietate pentru clientii localurilor, Oops Media, societatea care ofera servicii de panotaj publicitar indoor, a trecut la o noua etapa: publicitatea pe copaci, lifturi iesite din uz sau pereti dosnici.
Dupa ce a revolutionat lumea publicitatii oferind spatii publicitare in toaletele restaurantelor, Oops Media si Saatchi&Saatchi desprind outdoor-ul de pe panourile din intersectii si il asaza pe copaci.
Sub sloganul „Creeaza reflexe", noua campanie „Guerilla" de promovare a Oops Media cuprinde executii amplasate pe arborii, lifturile si peretii mai putini expusi ochilor curiosi, adica in locurile ce pot servi drept toalete trecatorilor care se confrunta cu o situatie de criza. Campania a scos astfel Oops Media afara din toalete, natura mediului raminind insa aceeasi.
Oops si pe TV
Pentru cei care se pot abtine in cazuri de urgenta, campania Oops Media este prezenta si in reviste, la TV sau pe marile afise amplasate in zonele foarte populate. Astfel, sub titulatura generala de Oops Reflex, cei de la Saatchi au creat pentru Oops Media trei executii publicitare: „Televizorul", „Statia de autobuz" si „Revista".
Toate au la baza conceptul potrivit caruia solutiile publicitare oferite de agentie „creeaza reflexe", in asa masura incit vom vedea oameni dezbracati in fata reclamelor de la televizor, din reviste sau din statiile de autobuz. Nu in ultimul rind, Oops BR desemneaza noul spot TV de promovare a agentiei Oops Media.
Creatia, o reclama in reclama, este practic un sfat pe care agentia il ofera celor care vor sa-si promoveze produsele sau serviciile, cu bani putini, dar foarte eficient. „Am folosit bugetul necesar unui indoor Oops Media pentru a face un spot TV.
Rezultatul - o modalitate amuzanta de a arata cliseele din publicitate care, in cazul spo