Festivalul de Comunicare Digitala Internetics isi prezinta participantii
In urma incheierii inscrierilor la Festivalul de Comunicare Digitala Internetics, in concurs au ramas 222 de lucrari digitale: site-uri web, aplicatii pe suport CD-ROM, campanii online, campanii de banner-e si newsletter-e. Acestea pot fi vazute pe pagina de internet a Festivalului: www.internetics.ro.
La fel ca si la editiile trecute, cele mai multe site-uri din concurs (peste 30%) sunt site-uri de prezentare ale unor brand-uri, corporatii sau IMM-uri. In schimb, o crestere semnificativa au avut-o sectiunile de comert electronic si servicii online (aproape 20% din site-urile inscrise), ceea ce demonstreaza ca, in Romania, aceste domenii sunt in plina expansiune. Din pacate, organizatiile care ofera servicii complexe, ca e-banking si e-guvernare, nu au avut nici in acest an o prezenta semnificativa in concurs, fapt simptomatic pentru gradul de penetrare al acestor servicii pe piata romaneasca.
In ultimul an si-au facut aparitia pe piata de web design noi agentii care s-au facut deja remarcate prin calitatea lucrarilor realizate. In cursa pentru Web Agentia Anului la Internetics 2005 s-au inscris: 2Fresh Design, Avantaj Net, Creative by Nature, DNL Web Design, Firedive Interactive, HiS | Herman Internet Services, Internet Alive, The Adgency Media & Consult si Twenty.
Internetul se dovedeste a fi un mediu de comunicare din ce in ce mai atractiv. Anul acesta, pe langa agentiile de web design, s-au aratat interesate de domeniul comunicarii online si agentii de publicitate, direct marketing sau relatii publice. Printre agentiile participante se numara: A Rond, Arhexim, Arxia, Creative-Design.ro, Creative MDV International, Dot Commerce, DTP Media, E-afacere, Emblem, Five Design, Focus Multimedia, Future Vision Agency, Heep Media, Idea Highway Serv, Idip Web, Kinecto Permi