Agentia de PR Free Communication uimeste inca o data cu o executie iesita din tipare, aratand pana unde poate merge creativitatea in acest domeniu. Noua campanie Westen, dezvoltata de agentia Cubb Communication, plaseaza centralele termice in zona accesibilitatii si comoditatii.
de LUMINITA GURITA HOTARARE. Avocatul si Razvan Nastase de la Free Communication, precum si colega noastra au dat sentinta: "Nu" violentei domestice inregistrate asupra caloriferelor si robinetelor BAXI Romania a lansat o noua campanie integrata de comunicare a marcii Westen, sub sloganul "Confortul nu e un lux". Aceasta isi propune sa redefineasca notiunea de "confort termic" din locuintele noastre. Noul program de promovare a fost demarat la nivel national, prin intermediul componentelor de publicitate, evenimente si relatii publice (ATL, BTL si PR). Campania subliniaza ineficienta sistemului centralizat de incalzire si problemele generate de dependenta fata de acesta.
SALVAREA CALORIFERULUI SI A ROBINETULUI. Conceptul campaniei porneste de la ideea ca obisnuinta constituie o arma puternica si poate crea dependenta. Spotul arata povestea trista a Caloriferului si a Robinetului, care sunt maltratate si mutilate de catre proprietarul furios pe un sistem care nu-i poate asigura confort la standardele pe care si le doreste. Centralele termice Westen reprezinta solutia accesibila si comoda care satisface consumatorul, salvand Caloriferul si Robinetul de la un sfarsit tragic.
Campania Westen a fost dezvoltata de catre agentia Cubb Communication in colaborare cu echipa BAXI Romania, iar partea de PR a campaniei este gestionata de Free Communication. Componenta media a fost definita si implementata de agentia Zenith Media, valoarea totala a campaniei ridicandu-se, conform cotatiilor rate-card, la aproximativ 3.600.000 de euro. Filmarile au avut loc chiar in sediul Cubb C