Cele mai scumpe masini din Romania se afla in posesia statului. Mai exact, prin Inspectoratul General pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei.
Fiecare masina costa 15 miliarde de lei adica 405.000 de euro. Cele doua Mercedesuri albe sunt folosite in munca de teren a inspectorilor.
Valoarea nu este data de masina propriu-zisa, ci de aparatura pe care o gazduieste. Instalatia ajuta la descoperirea sursei de emisie a posturilor de radio pirat.
Dupa ce o statie de monitorizare a "prins" un semnal ciudat care nu trebuia sa fie in aer, este randul echipei mobile sa intre in actiune.
Din datele detinute de inspectorat rezulta ca instalarea unui post de radio pirat nu costa prea mult.
Chiar daca nu au fost precizate sume exacte, sefii inspectoratului au explicat ca un pirat isi reia activitatea in cel mult o luna dupa ce a fost prins.
Asadar, cele mai scumpe masini din lume sunt utilizate pentru a prinde infractori care se servesc de cele mai ieftine statii de radio-emisie.
Autovehiculele mai au si alte utilitati precum identificarea interferentelor de frecventa din cadrul retelelor de telefonie mobila in standard GSM.
Cu ajutorul aparaturii de miliarde se observa in ce locatie un operator dintr-o tara vecina intra pe frecventa unuia autohton sau care celula intampina dificultati in preluarea semnalului unui utilizator.
Cele mai scumpe masini din Romania se afla in posesia statului. Mai exact, prin Inspectoratul General pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei.
Fiecare masina costa 15 miliarde de lei adica 405.000 de euro. Cele doua Mercedesuri albe sunt folosite in munca de teren a inspectorilor.
Valoarea nu este data de masina propriu-zisa, ci de aparatura pe care o gazduieste. Instalatia ajuta la descoperirea sursei de emisie a posturilor de rad