Postul de televiziune MTC Constanta, prin care s-au virat, pentru modernizare, din trei societati de stat catre o firma privata sase milioane de dolari este acum in pragul falimentului.
In primavara anului 2002, ministrul Miron Mitrea isi asuma public programul de modernizare a televiziunii MTC, parafat prin contractele de asociere intre CFR Marfa, Administratia Porturilor Maritime si televiziunea MTC Constanta, pe de o parte, si MTC si Global Media, firma lui Cristian Burci, pe de alta parte.
Prin aceasta afacere, aproximativ sase milioane de dolari au ajuns de la cele trei companii din subordinea Ministerului Transporturilor in conturile firmei Romanian Investment Development, apartinand aceluiasi Cristian Burci.
Dupa trei ani, Capital analizeaza urmarile acestor contracte in participatiune: MTC este in pragul falimentului, iar CFR si Administratia Porturilor afirma ca nu si-au recuperat in intregime banii investiti. O mare parte din acesti bani s-au intors in ianuarie – februarie 2005, la putin timp dupa expirarea contractului cu MTC.
A trei companie, CFR Marfa, sustine ca si-a recuperat cele doua milioane de dolari investiti. Pe de alta parte, Cristian Burci spune ca aceste contracte au adus profit atat televiziunii MTC, cat si celor trei companii de stat.
Postul de televiziune MTC Constanta, prin care s-au virat, pentru modernizare, din trei societati de stat catre o firma privata sase milioane de dolari este acum in pragul falimentului.
In primavara anului 2002, ministrul Miron Mitrea isi asuma public programul de modernizare a televiziunii MTC, parafat prin contractele de asociere intre CFR Marfa, Administratia Porturilor Maritime si televiziunea MTC Constanta, pe de o parte, si MTC si Global Media, firma lui Cristian Burci, pe de alta parte.
Prin aceasta afacere, aproximativ sase mili