Compania Bosh a prezentat, ieri, patru moduri de a prepara micul dejun, alese in functie de stilul de viata al fiecaruia. Colectia anului 2005 contine seturile: Solitaire este destinat persoanelor indragostite, cereaLine se adreseaza familiei, Magic blue a fost conceput pentru persoanele romantice, iar White se adreseaza persoanelor mereu grabite.
Noutatea acestei colectii o reprezinta fierbatorul de oua, care potrivit directorului de productie Ana-Maria Luca, "a fost creat pentru a deservi orice gust". Potrivit declaratiei directorului de marketing, Razvan Paun, componentele acestor seturi au fost alese pentru a usura prepararea micului dejun. "Folosind aceste seturi, de acum, micul dejun nu mai este sarcina exclusiva a femeii", a adaugat Paun. Pentru a demonstra aceste afirmatii, oficialii companiei s-au pus pe treaba alaturi de ziaristii prezenti la conferinta.
Produsele Bosh se adreseaza, totusi, unui segment exclusivist de clienti, preturile variind intre 300 si 2.000 de euro.
Compania Bosh a prezentat, ieri, patru moduri de a prepara micul dejun, alese in functie de stilul de viata al fiecaruia. Colectia anului 2005 contine seturile: Solitaire este destinat persoanelor indragostite, cereaLine se adreseaza familiei, Magic blue a fost conceput pentru persoanele romantice, iar White se adreseaza persoanelor mereu grabite.
Noutatea acestei colectii o reprezinta fierbatorul de oua, care potrivit directorului de productie Ana-Maria Luca, "a fost creat pentru a deservi orice gust". Potrivit declaratiei directorului de marketing, Razvan Paun, componentele acestor seturi au fost alese pentru a usura prepararea micului dejun. "Folosind aceste seturi, de acum, micul dejun nu mai este sarcina exclusiva a femeii", a adaugat Paun. Pentru a demonstra aceste afirmatii, oficialii companiei s-au pus pe treaba alaturi de ziaristii prezenti la conferinta.