Pentru prima data de la punerea bazelor retelei de publicatii locale, Media Pro este pe cale sa achizitioneze un ziar. Cotidianul "Ziarul de Iasi" si Publimedia International, compania de publishing a Media Pro, se afla in tratative avansate care vor aduce publicatia locala in proprietatea trustului condus de Adrian Sirbu. Media Pro a mai lansat luna aceasta un saptaminal local, "SIBIANUL".
In urma cu citeva zile, redactorii cotidianului "Ziarul de Iasi" au fost anuntati ca, in curind, publicatia la care lucreaza va face parte din trustul Media Pro. Dragos Stanca, directorul general al Publimedia, a infirmat incheierea tranzactiei, in timp ce redactorul-sef al "Ziarului de Iasi", Toni Hritac, a afirmat ca discutiile sint deja foarte avansate.
Tranzactia urmeaza sa se realizeze intre Publimedia si detinatorii pachetului majoritar (54a) de actiuni al ziarului: Andi Lazescu, Cezar Caluschi si doi oameni de afaceri ieseni. Acestia au cumparat cele 54a din actiuni anul trecut, de la intemeietorii publicatiei, Toni Hritac, Dan Radu si Gabi Rusu.
Dintre acestia, Dan Radu a devenit, la sfirsitul anului trecut, unul dintre publisherii generali ai Publimedia, ocupindu-se de dezvoltarea retelei de ziare locale a companiei. Restul de 46a din actiunile "Ziarului de Iasi" vor ramine in posesia lui Andi Lazescu si a lui Cezar Caluschi.
Toni Hritac a declarat, pentru "Evenimentul zilei", ca achizitionarea publicatiei de catre Media Pro ar prezenta un avantaj deoarece "sansa unui ziar local de a se impune pe piata este foarte limitata in comparatie cu o publicatie care se bucura de sprijinul unui trust de presa".
Experiente si istorii
Publimedia editeaza la aceasta ora sapte ziare locale: cinci saptaminale (Cluj, Timis, Bihor, Iasi, Sibiu) si doua cotidiene (Cluj si Hunedoara). Singurele esecuri ale trustului in ceea ce priv