NextCap, Gavrila&Asociatii, Cohn&Jansen si Headvertising nu vor participa la aceasta editie a festivalului AdâOr. De altfel, nici Tempo si Lowe. Cele patru agentii mai sus amintite, membre ale RAAA vor astfel sa atraga atentia asupra starii acestei competitii, care, in opinia lor, nu isi mai indeplineste de mult menirea initiala. de ALEX ANGHEL DECIZIE. Careul de asi zice pas Festivalului de Publicitate AdâOr. (De la stanga la dreapta) Octav Gheorghe - Gavrila&Asociatii; Costin Popescu - NextCap; Serban Alexandrescu - Headvertising si Andrei Cohn - Cohn&Jansen Dupa ratarea de anul trecut de la festivalul de publicitate AdâOr, cand pretentiile organizatorilor au ramas redundant fara acoperire si promisiunile au fost constant contrazise de o realitate decrepita, sustinuta de inscrierea unor lucrari dubioase (fie fantoma, fie copiate) patru capete de afis, cotate ca fiind unele dintre cele mai creative agentii independente din Romania au zis pas editiei de anul acesta. Motivele sunt clare: lucrarile executate special pentru festival, a caror aparitie pe media a fost precara, sau din contra foarte agresiva, doar in saptamana premergatoare festivalului. Si evident nelipsitele prietenii de la care se tine cont de acordarea premiilor. Reputatia asa-zisului festival-afacere in familie, in care comitetul de organizare se regaseste si la seminarii si pe podium, a devenit ultracunoscuta. Ramane de vazut cine va avea suficienta demnitate sa se alature celor patru shop-uri de creatie in demersul lor.
ATITUDINE. "Uitandu-ma in dictionar, banuiala mi-a fost confirmata: «Citius, Altius, Fortius» se traduce «Mai tupeist, Mai alunecos, Mai smecher»", spune Octav Gheorghe, asociatul Alinei Gavrila, referindu-se la spiritul competitional ce-a guvernat inscrierile la aceasta editie a festivalului.
Costin Popescu, directorul de creatie si unul din cei doi par