Ceva e putred în curtea Asocierii Primăriei lui Dorin Florea cu Transportul Local. Nici unul dintre mureşeni nu cred că poate spune cu mâna pe inimă că atunci când se întâlnesc cu unul din mahării de la Siletina, fie el Claudiu Maior sau Tatar Bela, că au în faţă un model de cetăţean sau, Doamne fereşte, un model de manager de succes. De multe ori am dezvăluit natura nu tocmai legală a afacerilor derulate de cei doi. Se spune că unul aducea bani negri în casa UDMR, iar celălalt la puşculiţa primarului Dorin Florea şi, cu certitudine, banii nu erau negri de la vaselină sau motorină.
De o vreme am acordat credit noului consilier local PPRM Claudiu Maior şi consilierului judeţean Tatar Bela, însă cum marele distribuitor de fonduri din drumuri, Costin Lăurean, a cam dispărut din graţiile puterii, era nevoie de o supapă pentru nesătuii care ne conduc. Am citit cu stupefacţie informaţia oferită la conferinţa de presă a Siletina de ieri că cei doi manageri vor organiza o licitaţie internaţională în valoare de 2 milioane de euro pentru achiziţionarea a 20 de autobuze noi. Caiet de sarcini, consiliu de administraţie, licitaţie pe net, tot tacâmul legalităţii. Totuşi, suspect de legal. Aşa că am dat două-trei telefoane. Să vezi şi să nu crezi. Luni a descins Poliţia Economică şi Poliţia Rutieră în curtea Siletina, iar ieri lucrau de zor cei de la Garda Financiară şi de la Curtea de Conturi. Iar fostul director de la ARR, Marian Suciu, era deja cu acte şi bagaje în biroul lui Claudiu Maior. De ce atâta vânzoleală?!
Aşteptăm răspunsul organelor abilitate pentru cele trei autobuze albastre mici Neoplan şi pentru cele trei Mercedesuri duble cărora le-au fost schimbate seriile de pe şasiu. E un mic caz penal. Ori şase. Ori 12. Ori cine mai ştie.
În acest timp nu mai sunt decât câteva zile până la licitaţia pe toate rutele auto din România organizată la Bucure