Ca exista o legatura stransa intre barbati si fotbal nu mira pe nimeni, ba chiar s-ar putea spune ca avem de-a face cu o axioma. Bun, dar ce alta legatura existaintre barbati si fotbal? Si inca una care are legatura cu viitorul fotbalului romanesc?
Nu stiu exact la ce v-ati gandit dumneavoastra, dar cu siguranta nu e vorba de bere, ci de... aparate de ras. In ciuda unor personaje ce au legatura cu lumea fotbalului, si care cheltuie mai mult pe masini decat pe viitorul cluburilor, compania Gillette Romania a ales sa ofere un nou exemplu de bun cetatean al comunitatii, dar si de incapatanare in a crede si a finanta descoperirea si dezvoltarea talentului pustilor romani intr-ale jocului cu balonul rotund.
Motiv pentru care, a fost lansata campania promotionala "Si mai... suporter in fiecare dimineata!", prin care, in perioada 15 mai - 15 octombrie 2005, toti consumatorii care vor achizitiona unele produse ale companiei vor contribui cu 5% din valoarea acestora la un fond special destinat descoperirii a unsprezece copii talentati care vor fi antrenati timp de un an in cadrul Scolii de Fotbal "Gica Popescu".
Campania s-a desfasurat si in anul precedent, succesul de care s-a bucurat fiind unul dintre motivele pentru care Gabriela Lupas-Ticu, Trade Marketing Manager al companiei, anunta, indirect, alte vesti bune pentru fotbalul autohton: "aceasta este doar prima victorie dintr-un campionat pe termen lung".
Ca exista o legatura stransa intre barbati si fotbal nu mira pe nimeni, ba chiar s-ar putea spune ca avem de-a face cu o axioma. Bun, dar ce alta legatura existaintre barbati si fotbal? Si inca una care are legatura cu viitorul fotbalului romanesc?
Nu stiu exact la ce v-ati gandit dumneavoastra, dar cu siguranta nu e vorba de bere, ci de... aparate de ras. In ciuda unor personaje ce au legatura cu lumea fotbalului, si care cheltuie mai mult