Carlos Ghosn, presedintele grupului Renault, a declarat marti, ca modificarile in strategia societatii Automobile Dacia, este cresterea obiectivelor privind exporturile de automobile si componente, care se confrunta insa cu probleme de infrastructura.
"Daca ar fi sa schimb ceva, as prevedea mai multe exporturi de masini si piese de schimb. Am aflat insa si suntem preocupati ca infrastructura portuara din Constanta are unele probleme privind rapiditatea operatiunilor si cresterea volumului. Ne vom adresa autoritatilor pentru a dezvolta aceasta infrastructura", a spus Ghosn, aflat intr-o vizita de o zi in Romania.
El a mentionat ca uzina Dacia trebuie sa faca profit, pentru ca acesta este scopul unei companii si singura modalitate prin care aceasta rezista pe piata.
Ghosn nu a dorit sa comenteze afirmatiile predecesorului sau, Louis Schweitzer, privind volumul de vanzari anticipat pentru modelul Logan, care afirma ca obiectivul de vanzari la nivel mondial este de un milion de unitati in anul 2010, in crestere fata de tinta de 700.000 de vehicule anuntata anterior. Noul presedinte al Renault a mentionat ca viitoarele angajamente ale Renault vor fi dezvaluite spre sfarsitul acestui an, dupa ce vor fi confirmate de noua echipa de conducere.
La inceputul lunii mai, Ghosn a preluat functia de presedinte al grupului Renault, mentinandu-si in acelasi timp si pozitia de presedinte-director general la partenerul japonez al producatorului auto din Franta, Nissan Motor.
Carlos Ghosn, presedintele grupului Renault, a declarat marti, ca modificarile in strategia societatii Automobile Dacia, este cresterea obiectivelor privind exporturile de automobile si componente, care se confrunta insa cu probleme de infrastructura.
"Daca ar fi sa schimb ceva, as prevedea mai multe exporturi de masini si piese de schimb. Am aflat insa si suntem preocupati ca