Metro, al treilea jucator mondial din domeniul comertului, a confirmat pentru prima data faptul ca pe langa divizia de magazine cash & carry si cea de magazine de bricolaj isi va aduce pe piata romaneasca si divizia de hypermarketuri.
"Am InfiinTat deja compania ''real,- Hypermarket Romania Srl'', iar din luna februarie a acestui an John Rix a preluat pozitia de country manager pentru aceasta importanta piata in expansiune", a declarat pentru ZF Juergen Homeyer, purtator de cuvand in cadrul grupului german.
El a infirmat astfel unele informatii care s-au vehiculat pe piata romaneasca si care vizau numirea in pozitia de top a retelei Real din Romania a lui Thorsten Vogt, directorul general al retelei Real in Rusia.
Confirmarea reprezentatilor Metro vine dupa ce pe piata s-au vehiculat de mai bine de un an informatii privind vizitele facute de oficiali de varf ai grupului german. Pe parcursul anului trecut insa, reprezentantii Metro declarau ca pentru moment prioritatea era reprezentata de piata ruseasca, unde Real a deschis anul acesta primul sau magazin.
Homeyer nu a dorit sa faca alte comentarii legate de planurile de dezvoltare ale hypermarketurilor Real in Romania, insa surse din piata sustin ca germanii si-au asigurat deja cateva locatii atat pentru Bucuresti, cat si in alte orase de provincie.
Real va fi a treia divizie a grupului german care va fi adusa pe piata romaneasca, dupa magazinele Metro Cash & Carry in anul 1996 si cele de bricolaj Praktiker in anul 2002. Rezultatele inregistrate pana acum de cele doua divizii au depasit asteptarile germanilor, care si-au marit treptat obiectivele de expansiune anuntate.
Daca initial anuntase zece magazine cash & carry, Metro a anuntat dupa venirea la conducerea filialei din Romania a romanului Dusan Wilms o extindere a obiectivului de expansiune l