Operatorul de hypermarketuri Cora a lansat o campanie masiva de recrutare de personal - peste 1.000 de persoane - pentru deschiderea din aceasta toamna a celui de-al doilea magazin al sau din Bucuresti, care va fi situat, la fel ca si primul, pe locul unei foste fabrici.
Operatiunea se inscrie in trendul trecerii dinspre industrie spre servicii a economiei, locurile de munca din marile "platforme" industriale fiind luate de locuri de munca pe "platformele" comerciale.
"Pentru Cora Lujerului (magazin ce urmeaza sa fie deschis in toamna acestui an - n.red.) urmarim sa angajam o echipa de 1.000 de oameni, ca si pentru Cora Granitul (primul magazin deschis in toamna anului 2003 - n. red.)", sustin reprezentantii Cora.
Ei spun ca au inceput sa anunte campania de recrutare in masa, iar raspunsul potentialilor angajati a fost foarte bun.
Campania derulata de Cora este a doua de anvergura pe care o deruleaza operatorul francez de hypermarketuri, dupa cea desfasurata inaintea deschiderii primului sau magazin in toamna anului 2003.
La momentul respectiv, campania de angajare a 900 de oameni s-a suprapus peste una similara derulata de Carrefour, care recrutase 600 de oameni pentru al doilea magazin al sau, deschis aproape in acelasi timp cu Cora Granitul.
Spre deosebire de situatia inregistrata la deschiderea primului hypermarket, francezii de la Cora au invatat deja lectia si au imbunatatit modul cum se face recrutarea. "Echipa de management Cora Lujerului este in marea majoritate constituita din manageri romani formati la Cora Granitul. Fiecare din managerii de departament isi va recruta si forma propria echipa", explica reprezentantii Cora.
In cazul posturilor ierarhice superioare, cum este cazul managerilor de raion, persoanele selectate sunt pregatite timp de mai multe luni in cadrul magazi