Primele masini care au circulat, ieri, pe Sos. Grozavesti au fost a primarului general al Capitalei, Adriean Videanu, si a primarului Sectorului 6, Cristian Poteras. Cei doi edili au redeschis pentru Primele masini care au circulat, ieri, pe Sos. Grozavesti au fost a primarului general al Capitalei, Adriean Videanu, si a primarului Sectorului 6, Cristian Poteras. Cei doi edili au redeschis pentru trafic soseaua care face legatura intre Sos. Cotroceni - intersectia cu Bd. Iuliu Maniu si Splaiul Independentei - intersectia cu str. Vasile Milea. In acest fel, aproape 10.000 de masini nu vor mai ocoli zilnic o distanta de aproape 3,5 km. Soseaua fost "udata" cu... apa de ploaie, un nor scuturandu-se chiar in momentul in care primarii luasera la picior asfaltul proaspat. Noua Sos. Grozavesti este, de fapt, vechiul traseu de dinainte de 1989, care a fost inchis si dezafectat de Ceausescu. Sos. Grozavesti are o lungime de 253 de metri si o latime de 23 de metri. Zona carosabila are 6 metri latime pe fiecare sens si cate doua benzi de circulatie. Fiecare trotuar este lat de 2,5 metri. Mai exista si o zona verde, care, in viitor, ar putea fi destinata circulatiei tramvaielor, dupa cum a declarat Gheorghe Udriste, directorul Directiei transporturi, din Primaria Municipiului Bucuresti. Trebuie spus ca sistemul rutier a fost refacut integral pe o adancime de 84 cm - cu diverse straturi de balast si mixturi asfaltice, concomitent cu refacerea retelelor de apa, canalizare, gaze naturale si iluminat public. Lucrarile de reabilitare a Sos. Grozavesti au inceput in toamna anului 2003. Valoarea proiectului a fost de 22 miliarde de lei, suma provenita de la bugetul local, bugetul statului si Banca Europeana de Investitii.