La liceul Jean Monnet din Bucuresti a fost lansat, ieri, concursul de creatie "Salutari din Romania".
Proiectul este o invitatie adresata tinerilor romani de a face cunoscuta o imagine inedita a Romaniei in lume, prin intermediul cartilor postale realizate de elevi a caror varsta nu depaseste 18 ani.
Cartile postale realizate de tinerii participanti vor contine un desen, o fotografie, un colaj sau o imagine digitala care sa prezinte aspecte interesante si atractive din Romania si un mesaj-text de bun-venit.
Cele mai bune dintre ele vor fi promovate la targurile de turism din Milano, Londra si Berlin, calatorind astfel prin intreaga lume.
Potrivit organizatorilor, castigatorii acestui concurs vor fi anuntati pe 27 septembrie 2005, de Ziua Mondiala a Turismului, cand va fi lansata si o noua competitie a celor mai bune idei de promovare a cartilor postale despre Romania in lume. Proiectul "Salutari din Romania", realizat de Programul EDS (Programul de Dezvoltare a Microintreprinderilor, Intreprinderilor Mici si Mijlocii) si Junior Achievement Romania si finantat de USAID (Agentia Statelor Unite Pentru Dezvoltare Internationala), reprezinta un demers international de participare a mediului educational romanesc la promovarea imaginii Romaniei in lume prin implicarea elevilor romani care dau dovada de inteligenta si talent.
Programul EDS este un program de cinci ani destinat intaririi intreprinderilor micro, mici si mijlocii (MIMM) in Romania si imbunatatirii mediului economic si de afaceri in general - cu finantare din partea USAID.
Programul este administrat de catre Consortiul CHF, organizatia coordonatoare fiind CHF International, asistata de Shorebank Advisory Services, Citizens Development Corps si Booz Allen Hamilton.
Unul dintre obiectivele acestui program este acela de promovare a Romaniei ca destinatie turistica. Prin