Editia 2005 a TIBCO reuneste 511 expozanti, dintre care 316 firme sunt romanesti si 195 din strainatate. La acest targ sunt reprezentate 31 de tari, respectiv: Brazilia, Bulgaria, Canada, China, Columbia, Croatia, Cuba, Egipt, Emiratele Arabe Unite, Grecia, India, Indonezia, Iran, Italia, Macedonia, Marea Britanie, Maroc, R. Moldova, Nepal, Nigeria, Pakistan, Peru, Polonia, Romania, Serbia-Muntenegru, Siria, Slovenia, Sri Lanka, Thailanda, Turcia si Ungaria. Expozantii celei de-a 22-a editii a targului expun pe o suprafata de 30.000 metri patrati, 22.500 metri patrati in interior si 7.500 metri patrati pe platformele exterioare.
La aceasta editie se remarca impresionanta misiune economica chineza, organizata de Ministerul Comertului din Republica Populara Chineza, prin Biroul sau de Promovare a Comertului.
In functie de tematica abordata, TIBCO este structurat pe sase sectiuni. In cadrul primei sectiuni, denumita "Pentru tine si familia ta", sunt expuse confectii, textile si articole din piele, cadouri si artizanat, cosmetice si parfumuri, bijuterii, produse alimentare si bauturi, produse naturiste si terapii neconventionale.
Cea de-a doua sectiune este intitulata "Pentru copilul tau", aici fiind expuse jocuri, jucarii, articole pentru nou-nascuti si viitoare mame, precum si articole pentru scolari, alimentatie specifica, articole destinate hobby-urilor copiilor.
"Pentru casa ta" este denumirea celei de-a treia sectiuni in care sunt prezentate electronice si electrocasnice, produse din mase plastice si articole de menaj, decoratiuni interioare si exterioare, produse chimice si articole pentru curatenie si igiena, articole si obiecte promotionale.
Firmele care expun in sectiunea "Pentru timpul tau liber" prezinta articole de sport, turism, pescuit si vanatoare, sunet, lumina, muzica, salonul My Happy Pet, articole foto etc. Cea de-a cince