Compania Sarantis Romånia, fosta Romsar Cosmetics, a inregistrat pe primele patru luni din acest an o crestere de 15% a vånzarilor pe piata romåneasca.
"Rezultatele primului semestru sunt la nivelul targetului propus pentru acest an. Cresterea vånzarilor se datoreaza in mare parte faptului ca produsele noastre au devenit mai accesibile, datorita cresterii puterii de cumparare a populatiei", a declarat Constantin Tudorache, director executiv al Sarantis Romånia.
Pentru acest an, Sarantis Romånia si-a propus sa realizeze o cifra de afaceri de 27,5 mil. euro, in crestere cu 14% fata de 2004.
Compania, membra a grupului elen Sarantis, specializat in productia si distributia de produse cosmetice de ingrijire personala si a locuintei, a adoptat un nou nume la inceputul acestui an, pentru a se alinia strategiei de identitate corporatista a grupului grec.
Filiala din Romånia realizeaza in medie 10% din vånzarile anuale ale grupului. "Suntem pe locul trei in grup, dupa Grecia si Polonia, dar din punctul de vedere al profitabilitatii ne situam pe pozitia a doua", spune Constantin Tudorache.
Ponderea cea mai mare din vånzarile companiei (circa 25%) o detin in continuare brand-urile de parfumerie pentru femei (BU, C-THRU, X-POSE) si barbati (STR8, DARE). Pe segmentul de produse cosmetice, pe långa marcile de masa, compania este prezenta si cu branduri de lux (Juvena, la Prerie, Pupa).
Potrivit estimarilor companiei, gama de cosmetice pentru copii Johnson Baby a ajuns la o cota de piata de 50%. "Vånzarile acestor produse in Romånia au un caracter specific. Cresterea vånzarilor, mai ales la sampoanele si uleiurile de masaj destinate celor mici, se datoreaza si utilizarii lor de catre adulti", a mai spus Tudorache. El a explicat ca, in urma unei monitorizari, s-a observat ca aceste produse se