O discutie cu Ada Milea e la fel de imprevizibila ca si cantecele ei. Se considera o nepriceputa, in orice domeniu. Fuge mereu de clisee, starpindu-le cu versuri spumoase si roluri bine O discutie cu Ada Milea e la fel de imprevizibila ca si cantecele ei. Se considera o nepriceputa, in orice domeniu. Fuge mereu de clisee, starpindu-le cu versuri spumoase si roluri bine alese in teatru. A realizat recent un spectacol despre Don Quijote, doua reprezentatii avand deja loc la Clubul Prometheus.
- La ce mai lucrezi in prezent?
- Despre prezent si viitor mi-e frica sa vorbesc. Nu toate lucrurile la care lucrez se transfera din prezent in viitor, asa ca... mai bine le tac. Cateodata nu-mi doresc sa vada (sau sa auda) si altii ceea ce-a iesit din cele pe care le-am incercat.
- Care postura ti se potriveste cel mai bine, cea de cantareata sau de actrita?
- Of, lasati cuvintele astea inselatoare! Cantareata n-am fost niciodata, iar actrita nici atat. Fug si de teatru, si de muzica pentru ca-mi dau seama de nepriceperea mea teatralo-muzicala.
- Cum se caracterizeaza Ada Milea in cateva cuvinte?
- Sunt o refugiata pe teritoriul dintre teatru si muzica.
- Regreti ca nu ai facut medicina?
- Nu. Nu, pentru ca am salvat multe vieti prin faptul ca lipsesc din randul medicilor.
- Ai lucrat in Canada la Cirque du Soleil. Despre ce a fost vorba?
- Am lucrat doua luni. Am fost chemata sa cant in spectacolul Varekai, dar n-am apucat premiera. Cirque si-a dat seama ca-mi dau seama ca si ei isi dau seama ca locul meu nu era acolo.
- Esti pregatita sa intri in UE? Te-ai gandit sa compui ceva pe aceasta tema?
- M-am indepartat de sectorul cantecelor sociale. De la "Absurdistan" incoace nu ma mai intereseaza sa fac asa ceva.
- Le mai alini dorul de casa romanilor din strainatate?
- Nu m