Yamaha pare decisa sa puna stapanire pe strazile oraselor, iar noul choper Virago de 250 cmc, model 2005, ar fi arma perfecta in acest caz. Mica, usoara si manevrabila, este o motocicleta perfecta pentru incepatori si pentru trafic. Motorul este traditionalul Yamaha V-twin la 60 de grade, in 4 timpi, racit pe aer. Furca telescopica da un plus de stabilitate si manevrabilitate motocicletei, contribuind la utilitatea ei in traficul urban. Nu trebuie uitat ca are doar 250 cmc, deci nu trebuie sa va asteptati la performante deosebite. Mai precis, sigur nu va ajunge la limita maxima de viteza permisa pe autostrada, dar trece de 130 de kilometri pe ora. Motorul are o putere de 21 de cai la 8.000 rpm, iar greutatea ei este de doar 137 de kilograme. Pornirea este electronica, iar cutia de viteze este in 5 trepte. Din motor ies doua tobe cromate, care pe langa aspectul deosebit, furnizeaza un sunet greu, specific motocicletelor mai mari. Sigur va atrage privirile, cu exceptia celor "cunoscatoare", dar cum acestea nu sunt foarte multe, succesul pe strada e garantat.
Virago 250 costa 3.500 de dolari, fara taxe.
Yamaha pare decisa sa puna stapanire pe strazile oraselor, iar noul choper Virago de 250 cmc, model 2005, ar fi arma perfecta in acest caz. Mica, usoara si manevrabila, este o motocicleta perfecta pentru incepatori si pentru trafic. Motorul este traditionalul Yamaha V-twin la 60 de grade, in 4 timpi, racit pe aer. Furca telescopica da un plus de stabilitate si manevrabilitate motocicletei, contribuind la utilitatea ei in traficul urban. Nu trebuie uitat ca are doar 250 cmc, deci nu trebuie sa va asteptati la performante deosebite. Mai precis, sigur nu va ajunge la limita maxima de viteza permisa pe autostrada, dar trece de 130 de kilometri pe ora. Motorul are o putere de 21 de cai la 8.000 rpm, iar greutatea ei este de doar 137 de kilograme. Pornirea este ele