Noaptea Devoratorilor de Publicitate, care se va desfasura in acest an pe 10 iunie, va cuprinde 450 de spoturi, fara o tematica anume, iar ca un prim element de noutate, Sala Polivalenta din Bucuresti se va transforma intr-un stadion al publicitatii.
Astfel, incepand cu ora 20.00, vor avea loc proiectii simultane pe patru ecrane amplasate in centrul locatiei (in stil Madison Square Garden), care faciliteaza vizionarea din orice directie. Spectacolul va fi deschis de un concert al trupei Zdob si Zdub. Prezentatorul show-ului va fi Dan Chisu, alaturi de trupa Deko. Numarul spectatorilor este estimat la 7.000, iar pretul unui bilet este de 350.000 lei. Organizatorul “Noptii Devoratorilor de Publicitate” este si anul acesta Millennium Management Group (noul Zero Events), iar Orange este, ca de obicei, sponsorul principal.
In perioada iulie - august, show-ul va avea opt reprezentatii pe litoral, iar din luna septembrie vor incepe reprezentatii in 12 mari orase din tara. Costurile la care se ridica organizarea spectacolului sunt de 110.000 de euro, a declarat managerul evenimentului, Raluca Rasadean.
Noaptea Devoratorilor de Publicitate reprezinta o selectie a celor mai bune, amuzante si importante spoturi din intreaga lume, din cinemateca Jean-Marie Boursicot. Spectacolul este prezent in 50 de tari de pe toate continentele.
Noaptea Devoratorilor de Publicitate, care se va desfasura in acest an pe 10 iunie, va cuprinde 450 de spoturi, fara o tematica anume, iar ca un prim element de noutate, Sala Polivalenta din Bucuresti se va transforma intr-un stadion al publicitatii.
Astfel, incepand cu ora 20.00, vor avea loc proiectii simultane pe patru ecrane amplasate in centrul locatiei (in stil Madison Square Garden), care faciliteaza vizionarea din orice directie. Spectacolul va fi deschis de un concert al trupei Zdob si Zdub. Prezentatorul show-u