(Foto: )
Impactul naucitor a azvarlit masina la peste 15 metri distanta. Dupa zgomotul asurzitor al fierului stalcind fierul, pe strada s-a lasat linistea. In aer mirosea a moarte.
Doi oameni din masina zdrobita de bolidul ucigas au fost transformati intr-o masa de carne sangeranda iar al treilea se zbatea intre viata si moarte. Scena de cosmar a accidentului produs de ordasla ex-directorului Interoil a socat intreaga urbe. Dosarul, vechi de doi ani, a ajuns, in sfarsit, pe masa judecatorilor.
Sforile trase de clanul Vuscan n-au folosit la mai nimic. Familiile celor trei oameni care si-au pierdut viata in tragicul accident din acea noapte rece de septembrie sunt decise sa faca totul pentru a li se face dreptate.
Noaptea fatala
Trei oameni au murit in urma accidentului petrecut in noaptea de 11 spre 12 septembrie 2003, la intersectia strazilor Republicii cu Muzeului din Oradea. O limuzina BMW a lovit in plin un Ford Orion, inmatriculat in Ungaria, transformandu-l intr-un morman de fiare contorsionate.
La volanul BMW-ului, nimeni altul decat fiul lui Coriolan Vuscan, ex-directorul Interoil Oradea, un pusti de bani gata. Accidentul a socat opinia publica oradeana prin gravitatea sa.
Politistii rutieristi care au anchetat circumstantele producerii tragediei au declarat ca, judecand dupa primele cercetari efectuate la fata locului, vinovat de producerea accidentului ar fi Karsai Stefan (33 ani) din Gherla, soferul de pe Ford. Adica mortu-i de vina.
Conform afirmatilor acestora, Karsai, care se afla la volanul unui Ford Orion inmatriculat in Ungaria, cu nr C-BO 423, ar fi virat fara sa se asigure, spre stanga, dinspre strada Republicii pentru a intra pe strada Muzeului, neacardand prioritate de trecere BMW-ulu