Ultimele tendinte in materie de design de interior, stil, arta, muzica, fotografie, carti si gastronomie se impletesc intr-un nou si inovator concept menit sa atraga atentia celor care se vor muta in casa noua sau celor care isi reamenajeaza locuinta.
de GEORGIANA TEODORESCU LIFE -STYLE BUN-GUST. Interior personalizat din mansarda magazinului De curand s-a deschis in Bucuresti un nou show-room de mobila si accesorii pentru interior, care impresioneaza prin conceptul original de promovare si complexitate cu care a fost gandit. Astfel, Market 8 se prezinta ca un spatiu al interpretarilor si asocierilor inedite, al crearii unui ambient conceptual cu obiecte expuse modern, futurist si eclectic.
Dincolo de promovarea colectiilor de mobilier si accesorii, acest concept lanseaza o noua atitudine si are in centru dialogul cu publicul. Show-room-ul intentioneaza sa vanda un proiect unitar format din punerea impreuna a tuturor obiectelor si finisajelor ce formeaza un spatiu rezidential si sa-l personalizeze, sa adapteze aceasta propunere pentru fiecare client in parte.
DIVERSITATE. Caracteristica principala a conceptului este data de asocierile pe care le propune, dar mai ales de nuantarile pe care le aduce in zona ambientarii spatiului de locuit: de la zugraveala la mobilier, de la obiecte de decoratiuni la textile, de la corpuri de iluminat la opere de arta plastica. Fiecare obiect reprezinta un semn al comunicarii cu celelalte obiecte, cu privitorii si cu posibilii clienti.
In cei peste 750 mp ai magazinului, piesele de mobilier sunt prezentate pe functiuni, spatiul fiind conceput ca o locuinta: living, dormitor, bucatarie, baie etc., cu adaugarea accesoriilor de tipul corpurilor de iluminat si al obiectelor decorative cu design special.
CREATIE. Produsele expuse sunt furnizate de unele dintre cele mai importante brand-uri din It