La fel ca si in editia precedenta, Sébastien Loeb si Daniel Elena au reusit sa urce pe cea mai inalta treapta a podiumului de premiere din localitatea Kemer. Echipajul francez reuseste astfel cel de-al cincilea succes din acest sezon, din care ultimele patru consecutive. O performanta destul de rara in istoria Campionatului Mondial, ea fiind reusita doar de... (trei piloti). Pentru Xsara WRC este cel de-al 15-lea succes in 47 de raliuri, in timp ce Citroën ramane neinvinsape drumurile din Antalya.
Invingatori in 2003, prima editie inclusa in calendarul mondial, Carlos Sainz si Marc Marti au terminat pe pozitia a patra, egaland performanta de anul trecut. Rezultat remarcabil pentru veteranul madrilen, care revine dupa o pauza de sapte luni, castigand admiratia intregii echipe.
“Un rezultat care depaseste sperantele”, spune Guy Frequelin. “Trebuie sa recunosc ca este exact ceea ce ne-am dorit. Seb, Carlos, Daniel si Marc au exploatat bine masinile noastre, evolutia perfecta fiind intregita de suportul fara greseala al echipei tehnice. La revenirea sa, Carlos a trebuit sa faca fata unui raliu in care lucrurile s-au complicat destul de mult din cauza conditiilor meteo. Cu toate acestea, el a avut o evolutie fara greseala. Este o performanta exceptionala, demna de un veritabil campion...”
"Chimera" si "Olympos"
Organizatorii au mizat pe o duminica “lejera”, bucla ultimei zile avand doar doua probe speciale cu o lungime totala de aproape 50 de kilometri. Soarele isi facuse deja aparitia in momentul in care Carlos Sainz si Sebastien Loeb au parasit parcul din Kemer pentru a trece la atacul specialelor “Chimera” si “Olympos”. Daca spaniolul a plecat cu pneuri avand o compozitie dura, francezul a preferat sa-si incalte masina cu anvelope ceva mai moi, anticipand posibilitatea existentei noroiului pe traseu. Decizie care avea sa se