Salonul Auto Bucuresti Tuning & Sport si-a inchis portile in urma cu trei zile. Aflat la prima editie, evenimentul a reunit in halele Romaero Baneasa, pe o suprafata de 8.000 de metri patrati, 44 de firme de firme din domeniu - importatori, producatori si dealeri de autoturisme, piese, accesorii si servicii conexe.
Acestora li s-a adaugat un numar considerabil de pasionati care si-au expus propriile autoturisme la care au adus modificari esentiale.
Mihai Lungu, directorul Expoline International a subliniat ca in ultimele decenii, modificarea parametrilor unei masini de serie (tuning) s-a transformat dintr-o pasiune intr-o adevarata industrie, cifra de afaceri anuala in Europa fiind de peste zece miliarde euro, in Romania ajungand la cateva milioane de euro. “S-a ajuns la o maturitate a pietei romanesti, astfel incat sa poata fi organizat un astfel de salon”, a precizat organizatorul.
Salonul Auto Bucuresti Tuning & Sport si-a inchis portile in urma cu trei zile. Aflat la prima editie, evenimentul a reunit in halele Romaero Baneasa, pe o suprafata de 8.000 de metri patrati, 44 de firme de firme din domeniu - importatori, producatori si dealeri de autoturisme, piese, accesorii si servicii conexe.
Acestora li s-a adaugat un numar considerabil de pasionati care si-au expus propriile autoturisme la care au adus modificari esentiale.
Mihai Lungu, directorul Expoline International a subliniat ca in ultimele decenii, modificarea parametrilor unei masini de serie (tuning) s-a transformat dintr-o pasiune intr-o adevarata industrie, cifra de afaceri anuala in Europa fiind de peste zece miliarde euro, in Romania ajungand la cateva milioane de euro. “S-a ajuns la o maturitate a pietei romanesti, astfel incat sa poata fi organizat un astfel de salon”, a precizat organizatorul.