Spectaculoasa ca un OZN, agila ca un coupe si spatioasa precum o limuzina. Nissan a facut mutarea castigatoare cu noul Murano, crossover-ul care i-a innebunit pe romani de CATALIN FAINISI IMPRESIONANT. Designul exterior al lui Murano te lasa fara suflare, oferind o noua perspectiva clientilor Meseria de jurnalist auto implica testarea a numeroase masini, de la cele mai ieftine, la cele de top, de la cele mai slabe, la cele mai performante. Motiv pentru care este greu sa raspunzi la eterna intrebare: Care ti-a placut mai mult?
Fiecare masina are avantajele sale, fiecare ofera un sistem si o dotare revolutionara. Nissan a reusit, insa, prin intermediul noului Murano, sa intre definitiv in inimile multor iubitori de automobile.
CHEIA. Folozofia "Shift" a schimbat radical istoria constructorului japonez, caruia, nu cu mult timp in urma, i-a trecut glontul falimentului pe la ureche. Ideile revolutionare, atat din punct de vedere al designului, cat si al dinamicii, fac din Murano o masina ce stabileste un nou curent.
Curbele superbe ale caroseriei, care iti dau impresia ca treci pe langa un OZN, alaturate motorului V6 de 3,5 litri, ce dezvolta 234 de cai putere, si cutiei de viteze automate cu variatie continua fac din Murano unul dintre cele mai interesante SUV-uri din ultimii ani.
Dovada sta si faptul ca numarul de exemplare din tara noastra este in continua crestere, in ciuda pretului piperat, de 37.500 euro, fara taxe si 63.000 euro, cu toate taxele incluse. Motivul pretului piperat este acela ca este produsa in Japonia.
INTERIOR "HIGH-CLASS" Spatiul nu este o problema atunci cand te urci in Nissan Murano. Atat soferul, cat si pasagerii, nu se pot plange de lipsa confortului, calatoria cu aceasta masina devine o placere, indiferent de numarul de kilometri parcursi. Geamurile electrice (din pacate, doar cel al soferului es