Compania IBM a lansat, ieri, primul pachet de software si servicii destinat sa ajute clientii in automatizarea si standardizarea modului in care concep si integreaza procesele de tehnologie a informatiei (IT) din departamentele separate ale intreprinderii, denumit ''IBM Tivoli IT Service Management", au anuntat reprezentantii companiei.
"Clientii au nevoie, astazi, ca mediul lor IT sa raspunda cerintelor de afaceri, dar furnizarea de servicii IT presupune, in cele mai multe cazuri, coordonarea activitatilor din departamente distincte, fiecare cu instrumente si proceduri specifice.
Clientii au nevoie de un mod mai rapid si mai usor de a administra problemele legate de IT. Este nevoie de o noua abordare, astfel incat afacerea sa devina mai eficienta printr-o comunicare facila intre departamente.
Oferind pachetul IT service management on-demand, IBM optimizeaza implementarea tehnologiei IT, facilitand comunicarea intre departamentele organizatiei", a precizat compania.
Dezvoltate in ultimii ani in laboratoarele de cercetare din Statele Unite, Canada si Europa, solutiile IBM acopera managementul serviciilor IT de schimbare, configurare, lansare, precum si ciclul de viata al managementului informatiei. Construite pe IBM Tivoli, Rational, Websphere si DB2 middleware si extinzand inovatia companiei in auto-administrarea tehnologiei autonome, solutiile includ "tool mentors", care ajuta la implementarea solutiilor prescrise de Biblioteca pentru Infrastructura IT (IT Infrastructure Library - ITIL), un ghid al celor mai bune proceduri, folosit pe scara larga in afaceri.
Reducerea costurilor prin eficientizarea proceselor
Printre noile servicii si software pentru managementul on- demand al serviciilor IT, reprezentantii companiei au mentionat IBM Tivoli Unified Process, primul sistem de navigare care furnizeaza cunostintele nece