Am ajuns deja la a opta etapa, iar echipele au plecat din Europa pentru doua curse pe continent american. Maine, circuitul "Gilles Villeneuve" - Montreal, iar peste o saptamana, Marele Premiu de la Indianapolis (SUA).
Dupa ani la rand in care Ferrari a dominat spulberand concurenta aproape inexistenta, acum parca ne vine tot mai greu sa credem ca, fara vreo cursa castigata in actualul sezon, Michael Schumacher va reusi sa-si consolideze statutul de recordman absolut la Montreal. Sa fi venit vremea celor de la Renault? Revelatia din 2005, spaniolul Fernando Alonso, nu a stralucit deloc anul trecut la Montreal. Ibericul a abandonat cu probleme tehnice in turul 45 (ambele Renault-uri au abandonat in aceasta etapa), iar finlandezul Kimi Raikkonen, adesea urmarit de ghinion, a terminat abia al cincilea. Duminica insa, mai ales pentru Alonso, exista toate premisele unui nou succes.
Totusi, cu toate ca spaniolul este vazut ca favorit, Kimi Raikkonen s-a aratat extrem de optimist, chiar daca a semnat cel mai controversat episod al acestui sezon in etapa trecuta, cand suspensia sa a cedat in ultimul tur de circuit ca urmare a unui pneu uzat foarte mult. "Circuitul Gilles Villeneuve este unul dintre cele mai rapide pe care concuram, cu viteze care ajung la 320 km/ora pe linia dreapta din spate. Asta inseamna desigur ca exista zone de franare puternica, si ca rezultat venim aici cu conducte de frane mai groase de obicei, si avem un set-up care ne ofera mai multa stabilitate pe zonele de franare. Daca am vrea sa comparam circuitul de la Montreal cu alta pista, aceasta ar fi cea de la Imola, si, in ciuda rezultatului final, MP4-20-ul nostru s-a potrivit caracteristicilor circuitului Imola, asa ca speram ca ne vom descurca bine in acest week-end" , a spus Kimi. Intrebat daca atunci cand priveste in urma si isi aduce aminte de episodul de la MP al Europei ar schimba cev