Acesta este al zecelea premiu pentru motorul IMA de 1.0 litri, care continua sa fie cel mai de succes motor de la inceputul acordarii acestor premii, acum sapte ani. Judecatorii i-au acordat trofeul, insotindu-l cu aprecieri precum "Concurenta mai are de recuperat pentru a-l depasi".
Cele sase titluri consecutive de Motorul Anului la categoria sub 1 litru vor ramane o dovada a eficientei acestui motor hibrid.
Motorul diesel de 2,2 litri, denumit iCTD-i, motor ce echipeaza modelele Accord Sedan si Tourer, CR-V si in curand FR-V, a castigat pentru prima data premiul la categoria sa: 2,0 - 2,5 litri. Acest prim motor diesel realizat de Honda este cunoscut ca fiind unul dintre cele mai eficiente si silentioase motoare diesel de pe piata. "Putere, Economie, Silentiozitate - toate acestea l-au propulsat in varful categoriei motoarelor cu patru cilindri" sunt cuvintele cu care Juriul International a descris acest motor.
Honda ramane unul dintre marii producatori de motoare din lume, castigand 21 din cele 84 de premii posibile in istoria de sapte ani a acestor premii. Juriul international este format din 56 de jurnalisti de specialitate din 26 de tari.
Motoarelor li se acorda puncte in functie de performantele lor privind economia de combustibil, zgomot, performante si manevrabilitate.
Acesta este al zecelea premiu pentru motorul IMA de 1.0 litri, care continua sa fie cel mai de succes motor de la inceputul acordarii acestor premii, acum sapte ani. Judecatorii i-au acordat trofeul, insotindu-l cu aprecieri precum "Concurenta mai are de recuperat pentru a-l depasi".
Cele sase titluri consecutive de Motorul Anului la categoria sub 1 litru vor ramane o dovada a eficientei acestui motor hibrid.
Motorul diesel de 2,2 litri, denumit iCTD-i, motor ce echipeaza modelele Accord Sedan si Tourer, CR-V si in curand FR-V, a castigat pentru prima