Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Stuttgart, sarbatoreste un moment foarte special in productia de automobile. Poate un pic mai devreme decat s-a estimat initial, modelul Cayenne a ajuns la 100.000 de unitati produse, iar masina a iesit deja de pe linia de productie a uzinei din Leipzig. Masina are motor turbo, este de culoare Prosecco metalizat (nuanta al carei nume vine de la un sortiment de struguri din regiunea italiana Veneto) si va fi trimis unui cumparator din Germania. Michael Macht, director de productie si logistica, i-a felicitat pe cei 400 de angajati ai halei de asamblare a uzinei din Leipzig: "Ati demonstrat ca putem construi automobile excelente in Germania, la preturi competitive pe care oamenii din intreaga lume le apreciaza. Nimeni din acest domeniu nu a crezut ca vom putea atinge un asemenea nivel al succesului". Uzina din Leipzig si-a deschis portile in luna august a anului 2002. Initial, Porsche a stabilit un prag anual al vanzarilor de 25.000 de unitati. Oricum, chiar de la lansarea sa in decembrie 2002, interesul pietei pentru modelul Cayenne a depasit orice asteptari. In anul financiar 2003/2004, aproape 40.000 de vehicule din aceasta gama au fost vandute in intreaga lume. Mai mult, Porsche a atins deja acest volum al vanzarilor in actualul an financiar. "In prezent, suntem operativi la capacitate maxima. Iar cererea arata ca nu sunt semnale cu privire la o scadere", a mai declarat Macht. Principala piata pentru Cayenne ramane SUA, unde sunt vandute circa 40% din automobilele Porsche. Gratie modelului Cayenne, Porsche a inregistrat cea mai mare rata de crestere in China, Rusia, America Latina si Asia de Sud-Est, precum si in unele tari din Orientul Mijlociu.
In Romania, Cayenne este in topul celor mai vandute SUV-uri de lux. In 2004 a fost cea mai bine vanduta masina din gama Porsche, in Romania.
Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Stuttgart,