S-au anuntat castigatorii concursului Young Creatives si Cannes Academy. Cei doi tineri de la sectiunea Young Creatives vor participa acum la competitia pe natiuni. Acestia s-au aratat increzatori in fortele proprii. Dupa o selectie destul de alambicata si cu multe surprize de toate chipurile - de la competitie laxa (pentru Young Creatives) pana la competitie stransa pentru studentii aplicanti la Cannes Academy - , avem, in fine, prima generatie de tineri care va reprezenta Romania la Cannes.
La Young Creatives - sectiunea cyber - , competitie pentru cei pana in 28 de ani, am avut o echipa eligibila din 3. Din fericire, setul de lucrari propus de echipa Mihai Gongu - copywriter, Vali Chincisan - web designer a fost salutat de presedintele juriului, Liviu David. El e un nume reputat al comunicarii romanesti, activand azi in cadrul Ogilvy Interactive, Sydney.
"Echipa a facut treaba destul de buna. Adica, desi executia nu e dintre cele mai rafinate (problema majoritatii graficienilor si art directorilor din Romania), conceptul e foarte bun. Probabil ca asa as fi abordat si eu subiectul: simplu, plecand de la elemente de Internet. Copywriterul e bun. Se vede din CV-ul lui ca valideaza recompensele - lucru care, daca esti bun, nu e deloc rau", a comentat David.
PERSPECTIVA. Lucrarea ce ne propune sa privim lucrurile dintr-o alta perspectiva
Intr-adevar, Mihai Gongu e finalist la Magdalena Festival, o alta competitie, de data aceasta pentru tinerii creativi din Europa Centrala si de Est. Cu un spirit al competitiei bine crescut, la 24 de ani, absolventul de Cibernetica Mihai Gongu, actualmente copywriter la Graffiti, are in spate un palmares cel putin interesant: nominalizari la Golden Drum (radio), plus premii si nominalizari la competitii si festivaluri locale. Vali Chincisan, absolvent al Universitatii de Arte, are un palmares pe masura coec