Ministrul japonez al Comertului a anuntat, zilele trecute, cu ocazia Targului aviatic de la Bourget, ca tara sa va derula impreuna cu Franta un proiect de cercetare in scopul crearii unui succesor al modelului Concorde, se arata intr-un comunicat AP. Oficialul a precizat ca mai multe societati din cele doua tari vor investi pana la 760.000 de euro anual, timp de trei ani, pentru punerea la punct a unui model de avion comercial supersonic.
Un astfel de aparat ar putea reduce la jumatate timpul de zbor dintre Tokyo si New York, respectiv la numai sase ore de zbor. El va avea o capacitate de 300 de locuri, adica de trei ori mai mult decat Concorde. Pana in momentul de fata, Japonia a anuntat ca a reusit crearea unui motor capabil sa atinga o viteza de 5,5 Mach (de cinci ori viteza sunetului), si care are un consum mult mai mic decat cel al ''vechiului'' Concorde.
Ministrul japonez al Comertului a anuntat, zilele trecute, cu ocazia Targului aviatic de la Bourget, ca tara sa va derula impreuna cu Franta un proiect de cercetare in scopul crearii unui succesor al modelului Concorde, se arata intr-un comunicat AP. Oficialul a precizat ca mai multe societati din cele doua tari vor investi pana la 760.000 de euro anual, timp de trei ani, pentru punerea la punct a unui model de avion comercial supersonic.
Un astfel de aparat ar putea reduce la jumatate timpul de zbor dintre Tokyo si New York, respectiv la numai sase ore de zbor. El va avea o capacitate de 300 de locuri, adica de trei ori mai mult decat Concorde. Pana in momentul de fata, Japonia a anuntat ca a reusit crearea unui motor capabil sa atinga o viteza de 5,5 Mach (de cinci ori viteza sunetului), si care are un consum mult mai mic decat cel al ''vechiului'' Concorde.